N°1 - 01/02/2016

Voor 2016 wensen we jou en je familie het allerbeste toe! We duimen voor een goede gezondheid voor de hele familie.

Dat het een jaar mag zijn waarin we veel stukjes van onszelf mogen geven... wij wensen jou in 2016 veel mensen die jou een stukje van zichzelf geven. Want het zijn die mensen die onze samenleving verwarmen.

#IKBENWIJ

Laten we in 2016 gaan voor meer WIJ en minder IK. Onze mensen geven elke dag het beste van zichzelf in de organisaties die onze gemeenschap recht houden, of het nu om sportverenigingen, culturele organisaties, jeugdbewegingen of sociale groeperingen gaat, we willen een samenleving waar we ons thuis voelen ! In ons nieuwe krantje leggen we uit dat het financieel verhaal van onze gemeente klopt, stellen we graag enkele nieuwe gezichten aan u voor en nodigen we u en uw gezin graag uit op onze nieuwjaarsreceptie op woensdag  20 januari. Samen met jullie willen we in 2016 werken aan een warme gemeente waar het fijn is om te leven !!

Terugblik op de geslaagde nieuwjaarsreceptie

Het vierkant van januari gemist? Hier kan je het nalezen.