Roeland Salaets

Kandidaat gemeenteraadsverkiezingen, Lid Afdelingsbestuur, Afdelingsvoorzitter, Ondervoorzitter Woonanker Waas

• Geboortedatum:

19 juli 1972

• Geboorteplaats:

Hasselt

Roeland is een gedreven duizendpoot die niet graag neen zegt maar steeds tot een positieve oplossing probeert te komen. Dat is een vaardigheid die van pas komt als voorzitter van de CD&V en als voorzitter van de Gewestelijke Maatschappij voor Volkswoningen.
Hij is intussen 15 jaar gelukkig getrouwd en vader van 2 flinke jongens van 10 en 12 jaar.
Roeland is sinds 2007 actief als voorzitter van de partij. Binnen de Raad van Bestuur van voetbalclub KFC Sporting Sint-Gillis-Waas is hij één van de trekkende krachten om de club in de juiste richting te sturen.
Het oudercomité van basisschool De Klimop kan op zijn inzet rekenen voor de organisatie van de groentekorvenactie, de jaarlijkse quiz, de paaseitjesverkoop en tal van andere evenementen. In de eigen straat helpt hij mee in het Tybaartcomité om de mensen van de straat 2x per jaar de gelegenheid te geven mekaar beter te leren kennen.
Kortom, als Roeland ‘ja’ zegt, gaat hij er voor de volle 100% voor ! De verenigingen van Sint-Gillis-Waas zullen dit beamen.